[Csaladtortenet 2] Joannes Giffl és Catharina Schvartz házassági

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2018. Dec. 9., V, 14:43:34 CET

Kedves tagok

Ismét a segítségeteket szeretném kérni egy házassági akv felkutatásában.
A keresett házassági Joannes Giffl és Catharina Schvartz (település Vihnye)
Amit tudni lehet
Joannes Giffl (Kiffel) 1793-1836
előző felesége Maria Szlosziar 1801-1829
házasságkötésük 1819 okt 31 6 gyere született. Köztük volt egy iker pár.
Maria 1829.okt 3án meghalt
ebben az évben a 2 ikerpár is.
Majd 1831.okt. 4én egy születésnél Catharina Kiffl, már az a bizonyos
Catharina Schvartz szerepel, mint az anya.
Akitől 1835.jan.13 Ignatius, 1837.ápr.7 Ignatius, gyermekek születtek.
Tehát az esküvőnek 1829 után és 1831 okt.előtt kellett lenni. Hozzá teszem,
hogy jóval nagyobb
időintervallumot átnéztem.
Amit ezen felül lehet tudni még, hogy Joannes halála után Catharina ismét
megházasodott. Mégpedig 1838.nov.25-én (akkor Catharina 33évesen szerepelt
az akv-ban)
a 35 éves Michael Rajnakhoz. És ebben az akv-ban Catharina özv. Gifflként
született Schvartz szerepel.

Minden segítséget és ötletet előre is köszönök

üdv Dani