[Csaladtortenet 2] Joannes Giffl és Catharina Schvartz házassági

Pasa István pasapista at gmail.com
2018. Dec. 9., V, 16:46:38 CET

annál Rajnak házasságnál nem az van hogy a Catharina Svartz szülőhelye
Bila? esetleg ott lehetne körbenézni...talán
meg segithet ha megvan a halotti és ott talán lesz egyéb adat is...

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Dániel Daróczi <dani.daroczi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 9.,