[Csaladtortenet 2] Digitalizált újságok linkje

Kónya Zsuzsa zso.konya at gmail.com
2018. Dec. 10., H, 12:50:36 CET

Kedves Listatársak!

Érdemes körülnézni a Hungaricanan is, több helyi lap található a *Helyi
lapok, helytörténet*
<https://library.hungaricana.hu/hu/collection/helyi_lapok_helytortenet/>
csoportban:
https://library.hungaricana.hu/hu/collection/helyi_lapok_helytortenet/

pl. a Katona Lajos Városi Könyvtár (Vác) - *Váci Hírlap*:
https://library.hungaricana.hu/hu/collection/helyi_lapok_vacivarosikonyvtar_VaciHirlap/
de itt található a *Váczi Közlöny 1881-1895* is:
https://library.hungaricana.hu/hu/collection/helyi_lapok_vacivarosikonyvtar_VaciKozlony/

Arcanum Digitális Tudománytár (ADT):
Teljes címlista: https://adtplus.arcanum.hu/hu/#all-titles
Hírlapok: https://adtplus.arcanum.hu/hu/tag/HIR/