[Csaladtortenet 2] Digitalizált újságok linkje

Istvan Steuer steueristvan at gmail.com
2018. Dec. 10., H, 14:15:23 CET

Kedves Kutatók!
Kevesek előtt ismert, hogy az osztrák Natonalbibliothek honlapjáról is
elérhető egy hatalmas digitalizált újság adatbázis, köztük több
magyarnyelvű lappal a Monarchia korából. A használata ingyenes. Címe:

anno.onb.ac.at

Üdvözlettel , Steuer István

2018. dec. 10., H 12:51 dátummal Kónya Zsuzsa <zso.konya at gmail.com> ezt