[Csaladtortenet 2] DNS

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2018. Dec. 12., Sze, 07:50:08 CET

Kedves mindenki,

Aki gondolkodik DNS alapu kozvetlen-a-felhasznalohoz teszteken, a karacsony miatt a legkedvezobb arak most vannak mindegyik szolgaltatonal, egyes tesztekre vagy kombinaciojukra. Tele van veluk az emailbox-om, mind FamilyTreeDNA, mind 23andMe akcios arakkal csabit ujra, biztosan Ancestry meg a tobbi is akciozik, csak ott meg magam nem csinaltam. Akit erdekel ez a fajta csaladfa epites erdemes korulnezni mennyivel olcsobb most.

Udv, Tunde