[Csaladtortenet 2] [MACSE: 18919] politikai tartalom a MACSE FB-oldalán

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2018. Dec. 14., P, 11:38:38 CET

Egyetértek :) Szerintem nem kell ennyire szenzitívnek lenni. Maradj kedves Anikó.
Egyébként végignéztem a híreket. Fogalmam sincs melyik a kérdéses cikk
Sent from Yahoo Mail on Android

  On P, dec. 14, 2018 at 9:51, Krisztián Skoumal<skoumi.gen at gmail.com> wrote:   Kedves Aniko!
Szeretnem, ha atgondolnad es visszavonnad a dontesed. A munkad hasznos es rengeteg erdekes es csaladtorteneti szempontbol is hasznos infomaciohoz juttatja a erdeklodoket, tovabba a tortenelmi ismereteket is gazdagitja.Mindig lesznek egy nagyletszamu kozossegben olyanok, akik ezert vagy azert elegedtlenek lesznek, felreertelmeznek dolgokat es emiatt negativkritikat fogalmaznak meg. Elkerulhetetlen, de ez ne szegje a kedved, sajnos igy mukodik avilag...
Mint barat es mint elnoksegi tagis kerem, hogy ne hagyd abba az Egyesulet facebook oldalanak hirszerkeszteset.
Koszonettel es baratsaggalKrisztian