[Csaladtortenet 2] [MACSE: 18925] Re: politikai tartalom a MACSE FB-oldalán

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2018. Dec. 14., P, 20:25:32 CET

Kedves Anikó!
Nagyon megértem, hogy ez a komment szíven ütötte, mert a lelkiismeretes, önzetlen munkáját egy ilyen, ha nem feltétlenül szándékos, de otromba vélemény negligálni próbálta.
Én is kérném, hogy maradjon, ha nem, azt is megértem. – De a legkevesebb, amit megérdemel, hogy Visontai György ne hallgasson, hanem minimum kérjen bocsánatot. –
Még akkor is, ha csupán csak első felbuzdulásában ilyen kommentre ragadtatta magát, s talán azért is - nincs tudomásom róla -, hogy tett valaha is valamit a MACSE közösségért...
Mindenkinek vannak rossz napjai, vannak, meggondolatlan kijelentései, de nem kevesebb az, aki képes ezt belátni, és elnézést, bocsánatot kérni.... Visontai úr elgondolkodhat ezen....