[Csaladtortenet 2] [MACSE: 18902] segítség kérése

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2018. Dec. 16., V, 05:56:16 CET

Kedves Juli!

Az FS-Tools-al igazad lehet, én eleve nem gondoltam, hogy egy film megnézéséről van szó, és azzal kapcsolatban jön fel az idézett válasz.

Ha már az FS-Tools-ról van szó, lenne egy kérdésem.  Az FS-ben a katalógusban kikeresem a következőt:  Selmeczbánya, Hont, Hungary.  Az Evangélikus egyházat választom.  Ekkor a feljött filmeknél mind fényképezőgép látható, egyet kivéve (Ebben vannak az indexek is.).  Ennek a filmnek a száma:  1980824    DGS:  5014243.  Ezt a filmet is meg tudod nézni az FS-Tools-al (Nekem, sajnos, nem sikerült, pedig nagyon fontos lenne nekem ez a film.)?
Kiváncsian várom válaszodat.