[Csaladtortenet 2] [MACSE: 18902] segítség kérése

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Dec. 16., V, 09:06:49 CET

Kedves Hédi!
Simán meg lehet nézni és le lehet tölteni a megadott filmet az
FS-TOOLS-szal.
Arra figyelj, hogy amikor az FS-TOOLS elindul, azon keresztül feltétlenül
jelentkezz be a FamilySearch-be. Még akkor is, ha különben a böngésződön
keresztül már be vagy jelentkezve. (Én biztonság kedvéért mindkét helyen
bejelentkezem, ha le akarok tölteni valamit.)
(Tapasztalatom szerint a FS nem mindig tartja be, hogy 2 héten át tartson
bejelentkezve, hiába jelölöm azt be - de ez csak egy plusz kattintás.)
Üdv,
Anna

Hedvig Gaspar <gasparhedi at hotmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 16.,
V, 5:56):