[Csaladtortenet 2] Ikrek 24 orával szulettek egymástol

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Dec. 21., P, 17:13:21 CET

Kedves Judit!
A Korodi János után pirossal bekeretezett szó: Fija (azaz mai
helyesírással: fia), István. +A (keresztatya) és +A (keresztanya): Gujás
János, Gujás Jánosné.
Korodi János és Pál Erzsébet másik fia József, az ő keresztszülei Zakar
András és (...?...).
Mindkét gyerek december 9.-én lett megkeresztelve,  de nincs ott, hogy
melyik az a két nap, amikor születtek.
Nem látom a jelét, hogy meghaltak volna, a "+ A" a keresztatya ill.
keresztanya rövidítése.
Üdv,
Anna
U.i.: Máskor a linket küldd inkább, légy szíves, emrt jobban bele lehet
nagyítani:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9392-MG94-8K?i=43