[Csaladtortenet 2] Ikrek 24 orával szulettek egymástol

Jóna Sándor js at visionlaser.hu
2018. Dec. 21., P, 17:47:07 CET

Kedves Judit!

Én is azt olvasom, amit Anna írt, annyi kiegészítéssel, hogy
a József gyermek keresztanyja:
p'g a' felesége = pedig annak felesége, vagyis Zakar Andrásné

A bejegyzéssel szemben baloldalon van némi segítség:
Gulyás János és felesége Szabó Erzsébet gyermekét keresztelték,
ahol keresztapa Kóródi János, K.anya Zakariás Andrásné ?= Zakar Andrásné

A FS-öt segítségül hívtam, így a keresztszülők pontosan:
Istvánnak: Gujás/Gulyás János és felesége Szabó Erzsébet
Józsefnek: Zakar András és felesége Tót/Tóth Mária

Üdv, Jóna Sanyi