[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Anikó mamu40 at gmail.com
2018. Feb. 1., Cs, 11:50:05 CET

Kedves ,nagyra becsült Listások!

Házasságokat keresnék még ,majdnem utolsó nekifutásként! Nem azt kérem,hogy
keressétek meg,hanem az iránt érdeklődöm,nem futott-e bele valamelyikőtök
némelyikbe a kutatása során! Győr megye,Komárom megye,Veszprém megye,Fejér
megye  . Az általam gondolt helyeken már végig néztem a környéket is,de
lehet olyan helyen házasodtak amire én nem is gondoltam. Nagy részt
katolikus vallásúak,ha nem azt jelzem. Tudom,hogy sok ,de még maradt is ki
belőle. Meg kérném azokat.akik nem tudnak vagy nem akarnak segíteni
,kéretik mellőzni a beszólásokat. Nem azt kérem,hogy keressétek meg ezeket
és nem vagyok hülye ,ha már eddig eljutottam. Ez már csak olyan vég lezárás
lenne nekem. Ha nem lesznek meg ,hát nem lesznek meg! Sok anyakönyv
hiányzik vagy korai az évszám. Csak próbálkozom még az is lehet,hogy valaki
talál közte ismerőst és tudok esetleg segíteni neki! Az előforduló hibákért
előre is bocs!!

Aranyosi András és Szücs Judit          kb 1703 Győr környéke ,lakhelyük
Bajcs.

Aranyosi István és Tooth Katalin          kb 1734 Győr környéke ,lakhelyük
Bajcs.

Hunkár József és Kovacsovics Klára   kb 1736 Győr környéke ,lakhelyük
Öttevény,Szemere,Gyömöre.

Takács Stephanus és Kugli Elizabeth  kb 1762 Győr környéke ,lakhely Bácsa

Borbély Georgius és Varga Zsuzsa      kb 1768 Győr környéke
lakhelyük,Győrzámoly.

Csákány Paulus és Tóth Elizabeth      kb 1746 Győr környéke ,lakhely
Győrzámoly

Kovács Stephan és Simon Judit          kb 1755 Győr környéke ,lakhelyük
Győrzámoly

Czinger Matthias és Merevis Elizabeth kb 1710 Győr környéke ,lakhelyük
Győrzámoly

Czinger Georgius és Elizabeth Jakus   kb 1739 Győr környéke,lakhelyük
Győrzámoly

Németh Joannes és Czinger Elizabeth kb 1769 Győr környéke,lakhelyük
Győrzámoly

Kurucz Martinus és Németh Catherina  kb 1797 Győr környéke ,lakhely
Győrzámoly

Mészáros Martinus és Nagy Éva           kb 1767 Győr környéke .lakhely
Győrzámoly

Tóth Stephan és Kovács Elizabeth       kb 1757-58 Győr környéke ,lakhely
Ladomér

Ocsai Stephan és Gede Rozália           kb 1755 Győr környéke ,lakhelyük
Győr Újváros

Huszár Andreas és Dobos Anna           kb 1738 Győr környéke ,lakhelyük ,
Kisbajcs

Tóth Stephan és Gáll Helena                kb 1713 Győr
környéke,lakhelyük,Vámos

Hunkár Ferenc és Nádasi Judit             kb 1711 Győr környéke lakhelyük,
Öttevény

Szórádi Mihály és Farkas Zsuzsanna    kb 1765 Győr környéke ,lakhelyük Táp

Rosonits alias Horváth Joannes és Sára Nagy/ Lőrincz kb 1766 Győr
környéke,lakhelyük Táp

Bonnyai János és Szarvas Elizabeth kb 1810 Győr környéke ,lakhely Táp

Akits alias Jakab Francis és Miskó Mária Anna kb 1778 Győr környéke,lakhely
Táp

Medve Joannes és Rehák Anna           kb 1753 Bársonyos környéke,lakhelyük
Bársonyos

Marák Michael és Éva Kiss                kb 1782 Bársonyos környéke

Szemeti János és Fejr Elizabeth           kb 1787-1790 Komárom megye,
lakhelyük Kisigmánd

Pápai Ferenc és Monos Helena           kb 1739 Komárom megye,lakhelyük
Nagyigmánd REFORMÁTUSOK

Horváth János és Ágoston Éva           kb 1796-1800 Komárom megye
,lakhelyük talán Kisbér

 Harangozó Matthias és Pukhay /Pusztay Catherina  kb 1740 Fejér megye
,lakhely Csákvár

Nagy Andreas és Takács Catherina    kb 1713 Fejér megye,lakhely Vál

Polyák György és Szabó Judit             kb 1738 Fejér megye,lakhely Csákvár

Savanyó Joannes és Misoka Anna     kb 1724 Fejér megye ,lakhely Csákvár

Baladik Matthias és Nagy Elizabeth    kb 1742 Fejér megye,lakhely Vál

Mosonyi Joannes és Berényi Helena  kb 1726 Fejér megye,lakhely Csákvár

Gotthardy Joannes és Király Katalin   kb 1732 Fejér megye,lakhely Cákvár

Gotthardi János és Vavrik Judit           kb 1756 Fejér megye,lakhely
Csákvár

Farkass Stephan és Kovács Katalin    kb 1773 fejér megye,lakhely Csákvár

Adamek Georgius és Kremer Marianna kb 1737 Fejér megye,lakhely Csákvár

Király Josephus és Kiss Helena             kb 1764 Fejér megye,lakhely
Csákvár

Lázár Joannes és Christina Tanka      kb 1775 Fejér megye ,lakhely Pátka

Lázár Joannes és Mihalovits Catherina  kb 1803 Fejér megye ,lakhely Pátka

Hibacskó Martinus és Molnár Elizabeth  kb 1787 Fejér megye ,lakhely Pázmánd

Köszönöm szépen,hogy végig olvastad!! Minden segítséget és érdemi
hozzászólást nagyon szépen köszönök előre is!! Ha esetleg valakinek tudok
segíteni csak szóljon!

Köszönettel: Punykóné Anikó

‌
<https://mailtrack.io/> Sent with Mailtrack