[Csaladtortenet 2] Családi rejtély

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2018. Feb. 4., V, 08:24:25 CET

Kedves Kutató társak!

Ismét segítségre lenne szükségem!
Megtudtam, Szép anyámék 7-en voltak testvérek. Szép anyám neve Mójzsis Anna
Édesapja : Andreas Mójzsis Édesanyja: Maria Benyo. Anna 6 testvérének a
szülei: György Mójzsis és Maria Benyo. Tehát az édesanya ugyanaz de az apa
más! Az elképzelhető, hogy Andreas Mójzsis György Mójzsis testvére volt?
Folytatván a keresést Andreas Mójzsis-nál találtam egy első? feleséget :
Susanna Noszály néven és voltak közös gyermekeik is! Ha jól láttam akkor 3
gyermekről van szó! Ez még a Mariaval kötött esküvő előtt volt a gyerekek
születési dátuma szerint!

Az én teóriám: Andreas Mójzsis feleségül vette Susanna Noszályt és vagy
elváltak vagy pedig az asszony elhunyt. Ezek után Andreas Mójzsis feleségül
vette Maria Benyot született egy lányuk Anna majd Andreas meghalt és Maria
férjhez ment Andreas testvéréhez Györgyhöz és 6 gyermekük született! Ez így
elképzelhető? Vagy esetleg más ötlet?

Emőke