[Csaladtortenet 2] Családi rejtély

Beus beusmarie at gmail.com
2018. Feb. 4., V, 08:33:32 CET

Kedves Emőke!
Elképzelhető, amit írtál. A válás nem annyira, inkább az özvegység. A
halotti ak-et kellene végig bogarásznod és persze a házasságiakat.
DE! Az is elképzelhető, hogy a pap egyszerűen csak összekeverte az apáknál
a  keresztneveket. Láttam már ilyet!
Üdv: BBea

2018. február 4. 8:24 Attiláné Komáromi írta, <komaromiattilane75 at gmail.com>
: