[Csaladtortenet 2] Szeged, Belvárosi temető

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2018. Feb. 7., Sze, 16:39:44 CET

Kedves kutatótársak!
Egy 1970_ben elhunyt rokon leszármazóit keresem. 1970_ben volt a temetés
Szegeden. Nem tudom, hogy melyik szegedi temetőben... a nevét, adatait
tudom, s gondoltam a temetői adatbázist felkeresni, s az alábbiak szerint
már megszűnt ez az adatbázis? Tud valaki ötlettel szolgálni ez ügyben?
Kit keressek és hol?
Köszönöm,
B. István

On 7 Jul 2017 10:41, "H.Zsanett - családfa" <hzsanett.csaladfa at gmail.com>