[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17080] Re: Szeged, Belvárosi temető

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Feb. 7., Sze, 16:59:43 CET

Kedves István!
A nyilvános temetői adatbázisban nincsenek megadva a hozzátartozók. Hívd
fel a temetőket telefonon és kérdezz rá, hogy ott van-e eltemetve. Így
kiderülhet, hogy melyik temetőben van a sírja. Nekem Nyíregyházán telefonon
megadták a sír helyét és hogy ki temette el, de csak a nevét, mást nem.
Üdv: Ili