[Csaladtortenet 2] 108 éves filmfelvétel került elő 1848 egyik legfontosabb személyéről

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2018. Feb. 7., Sze, 20:53:49 CET

Kedves Polgár Ákos!

Már megbocsáss! De véleményem szerint te nagyon híjával vagy a Görgey
családdal és közelebbről Görgei Arthurral kapcsolatos szakirodalomnak és
egyáltalán a kor történelmi ismeretének.
Nem ismerem Kéri Edit történelemtudományi végzettségét, a korszakot érintő
"tudományos" munkásságát, de mint a Görgey család érdeklődő és
családfakutató ismerője azt tudom mondani a csatolt ismertető alapján, hogy
Kéri Edit egy Nemere Istvánhoz hasonló súlytalan fantaszta, műkedvelő és
legfőképpen kártékony kókler.
A családfakutatás, egy több, mint félezer éves család nevében protestálok,
és kérlek, hogy mielőtt ilyenre ragadtatod magad, szíveskedj alaposan
áttanulmányozni a korabeli naplókat, visszaemlékezéseket, amelyek sokkal
inkább autentikusak, mint a szerző és a te szenzációhajhász lázálmaid.
Amennyiben híjával vagy szakirodalommal, ajánlom mások mellett kezdetként az
Arcanum adatbázisát, amely a Görgey család minden tagjára vonatkozóan
bőséges ismeretekkel szolgál.

Tisztelettel: Temesvári Jenő