[Csaladtortenet 2] 108 éves filmfelvétel került elő 1848 egyik legfontosabb személyéről

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2018. Feb. 7., Sze, 21:29:20 CET

Kedves Temesváry Jenő !
Kéri Edit 1977-től kutatta Görgey életét, könyve 1996-ban jelent meg, abban
hivatkozik rengeteg dokumentumra, melyeket áttanulmányozott. Az egy dolog,
hogy nem tetszik neked a könyv tartalma és megállapításai, de cáfold meg az
abban írottakat, ne személyeskedő jelzőket, véleményt osztogass !
Üdv.: Polgár Ákos