[Csaladtortenet 2] Messziről származottak

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2018. Feb. 8., Cs, 10:26:59 CET

Kedves Dani!

Létrehoztak egy facebook csoportot "Családfa Vándorlók" néven pont erre.
De sokan nem arra használják.

Talán lehetne egy olyan adatbázist csinálni, hogy megyén kívülről jöttek...
de szerintem már felesleges erre energiát áldozni, mert a települések teljes
indexelése zajlik, egyszer készen lesz.
Az meg lefedi a vándorokat is majd.
(Bár a mai román részről még az anyakönyvek sincsenek digitalizálva)
üdv: Előd