[Csaladtortenet 2] 106 évig élt, nagyon aktívan

Ildikó st.ildiko at t-online.hu
2018. Feb. 9., P, 17:17:29 CET

Kedves Listatársak! A témához kapcsolódva szeretném közre adni, egy
köztiszteletben álló rokonom nevét is, aki nagyon megérdemli : _*
*_

_*Óriás Nándor testileg-szellemileg nagyon aktívan, bizonyítottan 106
évig élte életét. *_//érdemes a mellékletet is megtekinteni.//

/üdvözlettel Storchné Ó. Ildikó/