[Csaladtortenet 2] Brestyánszki, Buxbaum

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2018. Feb. 9., P, 19:52:10 CET

Kedves Listatagok!

Keresek egy budapesti asszonyt, aki fent nevezett családokat keresi.
Tavaly, vagy tavalyelőtt a nyíradonyi polgármesteri hivatal
továbbította hozzám, hogy Brestyánszki István rkat tanító őse
Nyíradonyban élt az 1850-es években.
A feleség Buxbaum Amália. Akkor sajnos nem sokat tudtam neki segíteni.

Múlt héten selejteztem a régi cetliket, és ez a jegyzet is a kályhában végezte.
Tegnap segítettem valakinek facebookon, és véletlenül megtaláltam a
Brestyánszki Buxbaum házasságot a poroszlói rkat házassági
anyakönyvben 1852-ben.

Sajnos nem emlékszem a hölgy nevére.

Tehát a kérdés. Kutatja-e ezt a két családot valaki?

Üdv, Zsolt!