[Csaladtortenet 2] Jár-e valaki az MNL-ben?

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2018. Feb. 9., P, 20:07:27 CET

Kedves Listatársak!

Ezt szeretem bennetek, hogy ha sokan összedugjátok a fejeteket, akkor ilyen okosak vagytok! 😊😊😊 Igy tökéletes!  Tipikus esete annak, amikor mindkét házasulandó fél lakhelyén bejegyezték a házasságot az anyakönyvbe a szegény utólag kutakodó családfakutató szerencséjére.  Igy szépen összeáll a kép a két helyről:  ki hol lakott, mindketten özvegyek voltak, a menyasszony apjának a neve, és közrendbeliek voltak.

Nagyon szépen köszönöm!