[Csaladtortenet 2] rejtély megoldásához segítség kérése Babócsa

Pasa István pasapista at gmail.com
2018. Feb. 14., Sze, 12:22:50 CET

Kedves Listások!

Lenne egy rejtélyem, amit én nem tudok kisilabizálni.
Az egyik felmenőm Janusics Terézia körül nem stimmel valami.
Itt vannak a gyerekei (közülük Magdolna az ükanyám):
https://www.familysearch.org/search/search/record/results?count=20&query=%2Bany_place%3Ababocsa%20%2Bany_year%3A1860-1870~%20%2Bmother_givenname%3Aterezia~%20%2Bmother_surname%3Aja*i*~%20%2Brecord_country%3AHungary

Rákeresve Babócsán Terézia nevére a lehetséges (tehát időben is helyesnek
vélt) születési találat 1 db lesz, 1830-as születésű, szülei J. Pál és
Hajdú Katalin.

AZONBAN, és itt jön a rejtély: a halottik között találtam egy Trézsi,
Janusics Pál leánya találatot 1834-ben, ahol a gyermek 4 éves volt..tehát
született kb.1830.
Így valami nem stimmel... sajnos nem házasodott meg, a halottik között nem
találtam meg Teréziát (mivel hiányosak az anyakönyvek) így elég bizonytalan
a dolog.

Ha valaki tudna ötletet adni, hogy mire keressek még rá vagy hogyan, előre
is köszönöm.

Még annyit, hogy Magdolna Babócsa 89.sz. alatt született. Ezen házszámot
találtam több házasságnál, halottiknál, ahol J.Pál és Hajdú Katalin is
érintett...
Üdv: Pasa István