[Csaladtortenet 2] rejtély megoldásához segítség kérése Babócsa

Kenyeres Györgyi gyorgyi.kenyeres at freemail.hu
2018. Feb. 14., Sze, 12:46:36 CET

Kedves István!
Én is jártam már így, kétszer is. Az egyik esetben évekig nem jutottam tovább, mígnem rájöttem, hogy a FamilySearc-on az érintett település neve alatt egy másik település adatait indexelték. A másik esetben pedig éppen az engem érintő anyakönyvi bejegyzés maradt ki az indexelésből. Pech... Mindkét esetben akkor jutottam előrébb, ha saját szememmel néztem végig a születési/keresztelési bejegyzéseket.
Talán a Te esetedben is érdemes megpróbálni.

Üdv.
Györgyi