[Csaladtortenet 2] rejtély megoldásához segítség kérése Babócsa

Pasa István pasapista at gmail.com
2018. Feb. 14., Sze, 13:02:48 CET

Kedves Györgyi!

Sajnos ezen már túl vagyok...
az összes gyerek babócsai és a 89.házszám van megadva és mindegyik illegitim

maga Terézia is Babócsai születésű, de nincs megadva házszám...

ha esetleg arra gondoltál: már próbáltam a keresést kiterjeszteni Babócsa
környékére is, de nincs eredmény..

még megpróbálom végignézni mégegyszer az anyakönyveket, hátha itt is
kimaradt...
(megjegyzem Babócsán pl. az 100-1810 közötti születési anyakönyvek
nincsenek indexelve...legalábbis én így látom)

Köszönöm az ötleteket

PI

2018. február 14. 12:46 Kenyeres Györgyi írta, <gyorgyi.kenyeres at freemail.hu