[Csaladtortenet 2] latin fordítás

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2018. Feb. 20., K, 07:05:42 CET

Kedves Éva!

Wiedermann János szépapám juhászember volt, Simon fia is földműves volt azt
hiszem, viszont az unoka, Wiedermann Károly esztergomi kanonok lett. Szóval
szerintem bőven elképzelhető, hogy Resch nagypapa telkesjobbágy volt, ahogy
az irat állítja, az unoka pedig már tanult ember.

Balázs

2018. február 19. 22:37 Lengyel Attiláné írta, <