[Csaladtortenet 2] Perneszy család

Kálmán Gábor kalmangg at gmail.com
2018. Feb. 21., Sze, 15:32:00 CET

Kedves Kutatótársak!

A Perneszy(i) család kutatásával foglalkozó Kutatótársat és esetleges
segítségének lehetőségét keresném.
A MACSE Adattörténeti Adattárában szerepel a Szép Sándor - Perneszy Terézia
házaspár és az én közvetlen felmenőimben is van ugyan ilyen házaspár,
ráadásul helyben és időben is szinte minden stimmel. Az én őseim Szép Sándor
(*1786  - +1831.02.18. Lápafő) és Perneszy Terézia házasságát 1802.02.28-án
(Somogy)Szilben megtaláltam de itt teljesen elakadtam. A MACSE adatbázis
szerint Terézia szülei Perneszy Antal és Vigyázó Mária ami szerintem
valószínűtlen mivel Vigyázó Mária 1767-ben meghalt és Terézia szerintem
később született. Viszont, hogy "jó helyen" keresgetnék igazolhatja az a
tény, hogy őseim házasságánál az egyik tanú Niczky Jakab aki viszont a fent
említett házaspár vője (Magda lányuk férje).

Bármilyen segítséget, ötletet szívesen fogadnék!

Üdv!

Gábor