[Csaladtortenet 2] Perneszy család

A.M. schlosslovo at gmail.com
2018. Feb. 21., Sze, 19:57:33 CET

Kedves Gábor,

lehet az lenne a legcélravezetőbb, ha megtalálnád Teréz halottiját. P.
Antal gyermekei az 50-es években születtek, de  Teréz születhetett 67-ig
bármikor. Szluha is Terézt Antal leányának írja, noha pontos genealógiai
adatokat nem közölt. Elképzelhető, hogy Teréz 20-30 évvel idősebb volt a
férjénél (vagy Antalnak volt egy második házassága?), családomban is
előfordult, igaz, elég ritka, mert ahogy látom született jó pár gyermekük.
Mindenesetre Niczky Jakab jelenléte nem lehet véletlen!

A Perneszy család története viszonylag feldolgozott, azonban van még 1-2
olyan személy, akinek a története nem teljesen ismert, így az sem zárható
ki, hogy más ágból származott Terézia, de tartották vele a rokonságot. (A
család ekkor már kihalófélben volt, ami aztán P. Józseffel meg is történt)

Üdv.

Ádám