[Csaladtortenet 2] németről fordítás

Gabriella Tamaskó tamaskogabi at gmail.com
2018. Feb. 26., H, 12:39:48 CET

Kedves Dóra!

Bocsánat, tegnap nem vettem észre a leveledet. Sajnos elég nehezen tudom
elolvasni: az első oszlopban a hadtest/hadsereg szerepel, valami Mont
Gaaß?? Comission, ha a mai Kommission-nak felel meg, akkor biztottság.
Középső oszlop: születés és keresztelés: 1842.aug.25.Hely: ?  Neckar..? a
többinél is az van, honnan van az anyakönyv?, utána a keresztelt neve: az a
6 db mind a keresztneve! :) utolsó Othmar, vallás: katolikus,  férfi és
törvényes bár kiolvasni nem bírom az a szót, (nem ehelich, mint fenn).
Utolsó, apja adatai: a neve ?, Szentmiklóson született Magyarországon, a
megye van utána, nem tudom kiolvasni.

Hát, hiába érteném, sajnos a régi írással nem igazán boldogulok.

Üdv
Gabi