[Csaladtortenet 2] németről fordítás

Gabriella Tamaskó tamaskogabi at gmail.com
2018. Feb. 26., H, 13:21:03 CET

Ja, bocsánat, a másik oldal:
Anyja: Amalia Auffenberg, Tochter von.(lánya... -nak) ? Josephus Mün..ffar?
, az a M-es a szélén a foglalkozása, nem tudom mi lehet nemesként, vmilyen
Meister vagy Minister?, abban a városban Stockerau, szül: Szintén
Stockerau  (valami mi van ott, foglalkozás kiegészítése talán?)

Igen, az apja született, Szent Miklóson (Törökszentmiklós?, nem tudom),
anyja Stockerauban.
Este még megnézem mégegyszer, most el kell mennem.