[Csaladtortenet 2] törvénytelen gyermek

Gabriella Tamaskó tamaskogabi at gmail.com
2018. Jan. 10., Sze, 12:51:09 CET

Kedves Péter!

Nálam legtöbb törvénytelen eset ugyan olyan, hogy csak nem vártak a
házasságig, és utólag házasságkor törvényesítve lettek. Ilyenkor van, hogy
FS-es csak az anya szerepe, de szerintem oda van írva az apa is utólag
(most fejből nem tudom). Egy teljesen törvénytelen van, de ott is ismert az
apa vezetékneve és zárójelbe van írva az anya vezetékneve után: Szomorú
(Gombás) Mária. Talán megvan a keresztnév is valahol, úgy rémlik.
Katolikusok, Veszprém.

Üdv.
Gabriella Tamaskó