[Csaladtortenet 2] törvénytelen gyermek

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2018. Jan. 10., Sze, 13:03:53 CET

Egri római katolikus eset az 1870-es évekből: a hölgy két törvénytelen
gyereket szült három éven belül, mindkettő meghalt kisgyerekként, de az
egyik halotti bejegyzésénél a pap megjegyezte, hogy ki volt annak a
gyereknek az apja (bár nem a keresztapa). Őszintén szólva nagyon
meglepődtem mikor ezt láttam, de ez is arra utal, hogy lehetett tudni a
dolgot.
Laci