[Csaladtortenet 2] Myheritage DNS teszt feltöltése Ancestry.com-ra

ODORMUTE - Eb-őrző Kft hudraotto at gmail.com
2018. Jan. 18., Cs, 20:01:16 CET

Kedves Gábor,

őszintén szólva az eredményeket még csak néhány órája láttam és azóta nem
is volt sok időm tüzetesen megvizsgálni vagy utána olvasni. A Myheritage-n
az etnikai becslés van, ahol az eredmény főként kelet-európai és balkán
lett, de kb ilyen régiókban vannak felosztva. illetve 1% nigériai is, amely
így hirtelen elég meglepő volt a teljesen szőke és mindenki kék szemmel
rendelkező családból. A  másik az emberekkel való egyezés, hogy ki lehet a
rokonod. Viszont ezek a rokonságok , a mi eredményeinket nézve elég
távoliak, 4-5 unokatestvérek és azt megtalálni hol is kapcsolódhat a
szál.... így kezdő családfakutatóként elég nehéz feladatnak tűnik.
Viszont nem is olyan régen a DNS elemzésekkel kapcsolatban volt szó itt a
listán és elég jól le volt vezetve, melyik elemzés hogyan működik. Ha
valakinek meg van kérem továbbítsa Gábornak!

Összefoglalva: Én valami többet vártam tőle, és mégis túl sok és túl távoli
amit kaptam. Ráaádásul a magyaroknál ez még nem olyan nagy divat mint pl.
az amerikaiaknál.

Üdvözlettel

*Hudráné Nagy Anett*