[Csaladtortenet 2] Kun-Csemnitzky-Plachy

Tallér Anikó talleraniko2012 at gmail.com
2018. Jan. 19., P, 20:34:06 CET

Kedves Listatársak!

Teljesen megfeneklettem az alábbi ügyben:
Ns halasi Kun Istvánnak (1801 Starján) és ns Csemnitzky Franciskának
1830-1850 között születtek gyerekei Felső-Pálfalván. A salgótarjáni róm kat
anyakönyvbe vannak bejegyezve, bár ágostai evangélikusok. Szluha szerint
Franciska Cs. Károly, és Plachy Júlia gyernekeként 1825-ben született, ami
sehogy sem fér össze azzal, hogy 1830-ban anyakönyvvel adatolhatóan már ő
maga szült. A Kun-Csemnitzky házasságnak Tarjánban nincs nyoma, halálukról
is csak annyit tudok, hogy 1854-ben vagy 1857-ben Mátraszöllősön halt meg a
férj. Ezt még nem volt lehetőségem leellenőrizni.
Tud valaki valamit róluk? A halasi Kunokról sem találtam eddig túl sok
mindent..Kun István szülei id. Kun István és Libertinyi Erzsébet, de ők is
előzmény nélküliek Tarjánban.
Minden segítséget köszönök: Anikó