[Csaladtortenet 2] Torvénytelen vagy torvényes a gyermek?

luttring at sydney.net luttring at sydney.net
2018. Jan. 19., P, 21:27:34 CET

Kedves Tagok,   Korodi Mária és Somogyi Mihály fiugyermeke Mihály  sz1865
junius, a torvénytelen rovatba  irva,  majd áthuzva.
 A Megjegyzés  rovatbani es a nevek alá a szoveg  teljesen de teljesen
olvashatatlan (számomra).     A további - fuggoleges - megjegyzés
olvashato ugy ahogy,  csak nem értem.

Honapokkal  késobbb, rábukkantam  Somogyi Mihály  szabadságos katona és
Korodi Mária --néhai  Szaloki András ozvegyének -  Házassági  AK re :
eskuvo 1863Nov.

Tehát  "torvénytelen " gyermek  az eskuvo elott szuletett.
  Ha valaki meg tudná   fejteni 1865Juniusi szul  Ak. minden szavát
nagyon koszonném.   Es Hogyan lett  torvenyes a gyermek?

Kozben  megtaláltam Szaloki-Korodi házasságát is:  1859Nov30, ebbol 1
gyermek. András sz 1861 julius .     Udv , Thank you all.  Judith Korodi
--------- következ? rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: Somogyi Mihaly sz 1865 Junius.jpg
Type: image/jpeg