[Csaladtortenet 2] segítség kérése közös kutatási területet illetően

György Batu batugy at gmail.com
2018. Jan. 20., Szo, 14:41:46 CET

Kedves Kutatótársaim!

Keresek olyan kutatót aki Nógrád megyében kutat, Balassagyarmat és
környékén, kiváltképpen Szügy településen. Római katolikus és evangélikus
felekezetű felmenőket kutatok.
Ezen kívül a Tápió vidékén, Tápiószelén és Farmoson római katolikus
elődeimet kutatom.

Mindkét szálon elakadtam egy-egy adattal, bármilyen apró segítség előre
vihetne.

Részletekkel nem szeretném terhelni a teljes listát, így kérem az
jelentkezzen akivel célzottan segíthetnénk egymást.

Egyúttal minden Kutatótársam részére ajánlom segítségem Őskereső
tekintetében. A közelmúltban negyedéves előfizetést vásároltam.

Üdvözlettel:

Batu György Sándor