[Csaladtortenet 2] Torvénytelen vagy torvényes a gyermek?

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2018. Jan. 21., V, 12:08:39 CET

Kedves Anna és Mindenki!

Az említett vonatkozó korabeli szabályt hol lehet elolvasni?
A szabály szerint az utólagos házassággal csak az új férjtől származó
korábbi törvénytelen gyermekek váltak törvényessé, vagy minden az özvegység
alatt született törvénytelen gyermek, függetlenül az apák valós személyétől?
Mondhatott-e nemet arra az új férj, hogy nem törvényesíti az özvegy összes
ilyen gyermekét?

Üdv.
Péter