[Csaladtortenet 2] Torvénytelen vagy torvényes a gyermek?

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2018. Jan. 21., V, 12:54:22 CET

Kedves Péter!

A leányanyák és gyermekeik társadalmi és jogi megítélésének bemutatására
kiváló összefoglalók olvashatók a neten. Lásd pl. Varga István: *„Kísérlet
a törvénytelen gyermekek két világháború közötti helyzetének bemutatására
Magyarországon” *
http://www.tarsadalomkutatas.hu/kkk.php?TPUBL-A-765/kotojelek2006/TPUBL-A-765.pdf

Akit a téma ennél is bővebben érdekel, az elindulhat e cikk jegyzeteiben
ill. a hivatkozott jogszabályokat is magában foglaló forrásjegyzékében
felsorolt szakirodalom mentén.
De egy sima gúglis kereséssel is könnyen megtalálhatók a neten fent lévő
szakirodalmak, melyek irodalomjegyzékei további kutatási irányt adnak.

üdv:
gy.

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com