[Csaladtortenet 2] Szamosújvár anyakönyvek 1742-től: óörmény nyelven - Korbuly - CSomák, stb.

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2018. Jan. 23., K, 12:20:26 CET

épp egy órája tettem fel a fórumra egy kérdést, amelyben írtam ,hogy nekem
megvan a szamosújvári anyakönyv 1742-től ÓÖRMÉNY nyelven: csatolom az első
oldalát.

az örmény születésű/anyanyelvű kollégám sem (!!) tudta rendesen
kiolvasni... ehhez komolyabb tudás köll...
itt kérdezem ismét, hogy ki tudna óörmény nyelvű anyakönyvi bejegyzéseket
kiolvasni? vagy ajánlani valakit?
Köszönöm (ezek szerint mások nevében is).
CSatolom továbbá a névjegyzék/tartalomjegyzék CSOMÁK-okra vonatkozó
részét:....
Engem a Korbuly vonal érdekel/érint a Szamosújváron született Korbuly
felmenőim miatt.
Köszönöm,
Üdv,

: