[Csaladtortenet 2] 1857-es cenzus adatok értelmezése

Magyarszéky Gábor magyarszeky at gmail.com
2018. Jan. 24., Sze, 14:35:01 CET

Tisztelt Tudorok a Listán!

Megtaláltam - véletlenül - egyik, nagyon fontos ősöm (Karl/Karol Walla)
és családjának összeírását a Morvaországi Tynből. Sőt, nem is egyet,
egyből négyet...
  Az elsőre ráismerek (mármint a szereplőkre), de miről szól a következő
3? A fejlécekben nem látok eltérést. Lehet, hogy egyszerre - egy faluban
- kb. ugyanakkor, 3 db ugyanolyan nevű család élt? Persze miért ne
lehetne?! Ez a megoldás?
A második kérdés-köröm, a nevek: Legfelül a családfő, vele nincs bajom ,
alatta a felesége, Erzsébet, de mi van elé írva? Frau? Alatta a fiuk:
József, de mi van elé írva? Lejjebb a három lány: Barbara (Borbála), de
mi van elé írva?Jungfrau? A második Erzsébet, a harmadik nevét nem tudom
elolvasni. Mi lehet?
Van még néhány kisebb bajom is ezzel az ívvel, de azok nem olyan fontosak.
Mennyire lehetett komolyan venni egy ilyen összeírás adatainak
pontosságát? Bemondásra ment?

Nagyon köszönöm a segítséget,
üdv:
Magyarszéky Gábor