[Csaladtortenet 2] FW: névváltozás: Kovalikból Eszterhai

DistriBútor Kft. distributor.kft at chello.hu
2018. Jan. 28., V, 20:14:42 CET

-----Original Message-----
From: DistriBútor Kft. [mailto:distributor.kft at chello.hu]
Sent: Sunday, January 28, 2018 4:19 PM
To: 'Eszterhai Zsuzsa'
Subject: RE: [Csaladtortenet 2] névváltozás: Kovalikból Eszterhai

Pótlólag.

A névváltoztatásnak nem lehetett alsó korhatára, mert sok esetben láttam
olyan névmagyarosítást, ahol az apa magyarosításakor vele együtt a kiskorú,
akár csecsemő korú gyermekek neve is megváltozott. Ezeket  a korabeli
újságokban közölték.  Saját maga magyarosítását/névváltoztatását vélhetően
csak a nagykorúság elérésekor kezdeményezhette valaki.

Üdvözlettel:

Knopp János