[Csaladtortenet 2] Levelezőlista archívum

ODORMUTE - Eb-őrző Kft hudraotto at gmail.com
2018. Jan. 30., K, 14:14:46 CET

Kedves Lista tagok!
Nemrégiben még le tudtam tölteni egy 2007 februári archív listára érkező
e-mailt, de most nem található, vagy én keresem rossz helyen? Az egyik ágam
megegyezik az ott kutatott ággal, de csak 2011-ig van meg az archívum:
http://www.radixindex.com/csaladtortenet/ Tudtok nekem segíteni. Ezzel a
megjelenő szöveggel akkor is találkoztam, mégis sikerült kb 1 hónapja
előbányásznom azt a levelezést, ami sajnos ma nem megy.
Amúgy a hajdúnánási és nádudvari Mikó ágról van szó. Ha talán még ma is
kutatja valaki....

Köszönettel,

*Hudráné Nagy Anett*