[Csaladtortenet 2] Fw: Levelezőlista archívum

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2018. Jan. 31., Sze, 05:08:49 CET

Kedves Listatársak!

Én is hasonlóan jártam.  A Google keresőben találtam egy utalást egy 2008. májusi E-mail-re, mely az általam keresett Tánczos Farkast Tornához kötötte, és 1806-t jelöli meg (valószinűleg születési dátumként).  Sajnos, én is csak az előbbi üzenettel találkoztam.  Mivel akármilyen adat segithetne rajtam a keresésben, bármi segitséget hálásan fogadnék!

Előre is nagyon köszönöm:  Hédi