[Csaladtortenet 2] latin szöveg kiolvasása + gyermek státusa

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2018. Júl. 4., Sze, 05:41:15 CEST

Kedves Ferenc!

A keresztelési anyakönyv bejegyzésének  tartalma egy apasági nyilatkozat.
Akkor is  létezett élettársi kapcsolat, a legismertebb akkoriból pl. Liszt
Ferenc 3 gyermekének születése, ő sem kötött házasságot a gyerekei anyjával.

A második pedig civitatis cancellista = városi /polgári/  írnok /hivatalnok/

Üdv, Melinda