[Csaladtortenet 2] Tized

Imre imre at hit.bme.hu
2018. Júl. 7., Szo, 20:45:13 CEST

Kedves Imre!

Ez a tized (varosresz) sorszama lehet. Karcagon eloszor 4 majd 6 tized volt peldaul. Tehat nem 10 tized alkotta a varost.

A tizedrol lasd:

https://books.google.hu/books?id=YQuGCgAAQBAJ&pg=PT23&lpg=PT23&dq=karcag+tized&source=bl&ots=Yy7mg9Zld2&sig=i88jyKGH86hYjTSa0oRwKWVuX6U&hl=hu&sa=X&ved=2ahUKEwjNoNbRz43cAhXDJ1AKHQ2PCBgQ6AEwA3oECAYQAQ#v=onepage&q=karcag%20tized&f=false

Udvozlettel

Imre (de elol) Sandor