[Csaladtortenet 2] Fingenauer család

Pogányné Samu Éva vasas1980 at freemail.hu
2018. Júl. 10., K, 13:17:14 CEST

Sziasztok! Az alábbi dologban kérném a segítségeteket.Férjem családfáját (is) kutatom, az ő ükapja, Fingenauer Vendel 1843.08.08-án született Diakováron. Apja Fingenauer András, anyja Kraner Zsuzsanna.Ez az egy bejegyzés van róla. Érdeklődtem a diakovári érsekségen, a zágrábi, eszéki levéltárakban, de nem kaptam sajnos segítséget.Az érsek azt a tájékoztatást adta, hogy csak ez az egy bejegyzés van Fingenauer névvel.Nagyon kíváncsi lennék a Fingenauer család eredetére, hogy honnan is érkeztek Magyarországra. Vendel Budapestre került, itt házasodott meg.Sajnos itt nagyon elakadtam, mert nem tudom hogyan is tudnék tovább haladni. Hiszen, ha csak ez az egy adat van diakováron, nem tudhatom, hogy hogyan is kerültek oda, milyen út vezetett Diakovárra. Ha tudnátok segíteni esetleg, hogy merre haladjak tovább, azt nagyon megköszönném.Köszönettel:Éva