[Csaladtortenet 2] orosz

Jóna Sándor js at visionlaser.hu
2018. Júl. 18., Sze, 10:12:40 CEST

Az orosz kifejezést a hajdúságban a görög katolikusra használták.
Üdv, Sanyi

Feladó: "Anna Gősiné Greguss" <ggacs4 at gmail.com>
Címzett: "Zöld Mihály" <zold.mihaly at t-online.hu>
Másolatot kap: "csaladtortenet" <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Elküldött üzenetek: Szerda, 2018. július 18. 9:44:11
Tárgy: Re: [Csaladtortenet 2] orosz

Kedves Mihály!
Nem biztos, hogy ez az, de az biztos, hogy érdekes születési bejegyzés
Hajdúszoboszlón, 1724 október: "Egy orosz leánya Mária":
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9392-M2SS-F9
Én megnézném Hajdúszoboszló (refromátus) házassági anyakönyveit kb.
1738-tól.
Üdv,
Anna