[Csaladtortenet 2] Aradszentmárton

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Júl. 25., Sze, 07:55:50 CEST

Kedves Pista!
Köszi az érdekes háttérinformációt.
Sajnos nem sokat tudok németül, de úgy látom, az alábbi pdf ezeknek a
filmeknek a katalógusa:
 https://www.ifa.de/fileadmin/pdf/bibliografie/banater-kirchenbuecher.pdf.
Érdemes bogarászni benne.
Néhány településre rákerestem közülük, többet megtaláltam a FS-ön, hol
Ausztria, hol Magyarország, hol Románia országforrással. De ha a Catalog-ba
Romaniát írok, egyetlen találatot se ad... Mácsa nincs fenn, de Detta igen.
Ma is tanultam valamit, pedig még nincs is 8 óra :)
Üdv,
Anna