[Csaladtortenet 2] évszámzavar

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2018. Júl. 25., Sze, 09:10:17 CEST

Kedves Tagok a segítségetekre lenne szükségem

Motycky Martalja település halotti anyakönyveit bogarászom.
Csak hogy elakadtam, mivel az évszámok kicsit összekuszálódtak. Abban
reménykedem, hogy itt van vkinek ötlete, hogyan is kell értelmezni

az alábbi linken 1850 vége és 1851 év kedzete van

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9TMP-H18?i=261&cc=1554443&cat=1428712

a következő linken az első oldal végén (sajnos nem tudom  kiolvasni) 1850
van írva

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9TMP-HL1?i=262&cc=1554443&cat=1428712

de a másik oldalon megint 1851 van és a hónapok alapján ismét az év eleje.

Most tt káosz lett a fejemben, hogyan is kell ezt értelmezni Későbbi
bejegyzések lennének vagy elírás vagy ami előtte 1851 volt írva az 1850?

minden segítséget előre is köszönök

üdv Dani