[Csaladtortenet 2] régi német írás megfejtése

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2018. Júl. 27., P, 13:21:01 CEST

Kedves Listatagok!

Megint hozzátok fordulok, mert most nagyon elakadtam.
Egy 1831-ben, Diósdon készült, német nyelven íródott dokumentumról legalább
annyit kellene megtudni, hogy egyáltalán miről szól!
Az én német tudásom nagyon kevés ehhez. Ma megmutattam két németül kiválóan
tudó ismerősömnek.....majdnem "hátast"dobtak, mert csak szavakat ismertek
fel a szövegben.
Tudna e közületek valaki segíteni ebben?
Sajnos az erre az évre "szánt" magán keretem elfogyott, magyarul nem maradt
pénzem.
Lehet, hogy nagy kérés...de hátha.

Köszönöm
üdv. Gyuri